Тайм-менеджмент (управління часом) зараз дуже популярний – пишуться книги, проводяться семінари, обговорюються різні аспекти. Особисто мені не подобається у цих всіх системах те, що вони розроблені чоловіками для чоловіків. І застосування їх жінкою або нереальне, або потребує надзвичайних зусиль і відмови від звичного ритму життя. Тому сьогодні кілька слів про те, як жінці використати знання тайм-менеджменту для себе.
Визначтесь із пріоритетами. Напишіть список цілей, справ, завдань, які вам потрібно виконати і розподіліть їх на 4 групи: важливе термінове, важливе нетермінове, неважливе термінове, нетермінове неважливе. Починайте виконувати завдання із першої і другої групи.
Навчіться говорити «ні». Багато пустих справ, розмов, подій відволікають нас від важливих цілей, забирають час і силу. Тому вчасна відмова від пустих розмов і справ допоможе знайти час на важливі.
Зробіть ревізію справ і завдань. Які можна об’єднати і зробити одночасно? Що потрібно зробити в першу чергу, а що можна відкласти? Від чого можна відмовитись? Що можна комусь доручити?
Розмежуйте сім’ю і роботу. Якщо ви вдома думаєте про роботу, а на роботі – про домашні справи, вам буде складно отримати задоволення від того, чим ви займаєтесь. І проблеми будуть тільки накопичуватись. Як говорять – білий халат залишайте на роботі (чим би ви не займались).
Приведіть в порядок домашні справи. Для багатьох жінок саме робота по домашньому господарству є найбільшим поглиначом часу. Тому тут потрібно підійти із тверезим розумом і використати досвід інших жінок. Є розроблені цілі системи прибирання, організації простору і справ, які можуть вам допомогти.
Головне, пам’ятайте – ваша система планування часу повинна підходити саме вам.