Власна справа – тонування вікон у квартирах та офісах

Тонування вікон у квартирах та офісах – актуальна та затребувана послуга,а фахівці та підприємці, які працюють у цих сферах, ніколи не залишаться без роботи.Часто, щоб увійти у будівельну сферу, підприємцю потрібно вкласти досить немалі кошти, яких на старті так бракує, але існують напрямки бізнесу, які не потребують якихось великих вкладень. У цій статті розповімо про один з таких видів бізнесу – тонування вікон квартир, будинків та офісів.
Тонування вікон усуває саму першопричину духоти в приміщенні – проникнення сонячного світла. Підприємці, які надають послуги з тонування вікон, мають постійні замовлення на роботу в період з березня по жовтень. Взимку замовлень в рази менше, але цей час можна успішно використовувати для реалізації зимових бізнес-ідей.
Трохи про технічну сторону бізнесу. Відмінність тонувальних плівок полягає не тільки у відтінку, відсотку прозорості, але і в цільовому використанні. Плівками для тонування обклеюють не тільки шибки, але й міжкімнатні двері, меблі, прозорі елементи інтер’єру, тощо. Найбільшим попитом у клієнтів користується сонцезахисна плівка.Така плівкаможе бути матовою, глянцевою, дзеркальною, повністю непрозорою з зовнішнього боку, мати якийсь відсоток пропускання світлаабо поєднувати кілька описаних властивостей. Відтінки такої плівки дуже різні: чорні, коричневі, жовті, червоні, сині, зелені – на будь-який смак .
Наступною по популярності буде ударостійка плівка. Така плівка знаходить своє застосування в тих місцях, де існує ризик розбивання віконного або дверного скла. За рахунок багатошарової структури плівка значно зміцнює крихку поверхню скла, а в разі розбиття осколки залишаються триматися на плівці, а не розлітаються в усі сторони. Далі йде декоративна плівка. Маючи високий відсоток прозорості, така плівка застосовується в основному для прикраси інтер’єру – перегородок зі скла та інших елементів дизайну. Також набирає стрімкої популярності енергозберігаюча плівка. Вонамає вирішити відразу дві проблеми – потрапляння світла в приміщення і затримки тепла всередині нього.Тепер про атермальну плівку. Атермальне тонування вікон потрібне для пропускання в приміщення максимуму сонячного світла, при цьому плівка перешкоджає проникненню шкідливих для здоров’я людини, меблів, для живих організмів (квітів, акваріумних рибок, тощо.) ультрафіолетових та інфрачервоних променів. І вже зовсім нестандартні рішення, як от «електрохромне тонування», що по іншому зветься «розумне скло», чи «смарт скло». Таке тонування вмикається та вимикається простим натисненням кнопки. Коштує така технологія досить дорого.
Як набратися досвіду? Ви повинні не тільки отримати практичні навички поводження з плівками, але і знати специфічні особливості цього матеріалу. Процес наклеювання вимагає від людини максимальної увагиі, тому що навіть невелика помилкау роботі може стати фатальною, внаслідок чогорезультат всієї роботи буде просто жахливим. Тому для початку набирайтесь досвіду на вікнах власного будинку або квартири. Потім переходьте на друзів і знайомих, які виявили бажання спробувати новинку. Звичайно, ідеальним варіантом буде попрацювати в компанії, що надає подібні послуги. А вже після того можна сміливо виходити з пропозицією своїх послуг до клієнтів.
Який інструмент і технічні засоби знадобляться в бізнесі? Насамперед, це сама тонувальна плівка, яку потрібно закуповувати в оптових постачальників. Це основний витратний матеріал, він може розрізнятися за ціною і якістю, але не потрібно забувати, що саме від їх співвідношення залежить задоволеність клієнта послугою. Також буде необхідний ріжучий інструмент – ножиці, ножі і різаки, заточені під різними кутами, цим всім потрібно запастись. Також не забудьте про гумові і пластикові шпателі для розгладження плівкита пульверизатор для розбризкування миючого розчину. Плівка клеїться тільки на ретельно оброблену поверхню, тому розчини для знежирення поверхонь будуть просто необхідні.
Канал постачання витратними матеріалами повинен бути безперебійним і надійним – всі поставки повинні виконуватися в обумовлений термін. Найкращий варіант – мати не один, а 2-3 надійних канали постачання продукції. Для початку можна не витрачати грошей на оренду приміщення під офіс і вести свою діяльність самому, виїжджаючи до клієнта для консультації та надання послуги. По мірі збільшення доходів та замовлень можна орендувати приміщення, це дозволить залучити більше клієнтів. Щодо ціноутворення, то перед встановленням цін на свої послуги по тонуванню вікондоцільно буде вивчити ринок конкурентів. Встановлювати ціну за роботу необхідно на підставі тарифів конкурентів і вартості матеріалів, витрачених на надання послуги.
Коротко розкажемо технологію тонування вікон. Працюючи у клієнта, виберіть рівну та гладку поверхню, розкачайте на ньому рулон з тонувальною плівкою і відзначте маркером розмір, який потрібно буде вирізати. Гострим ножем або ножицями відріжте плівку за розміром. Хоча краще, поки не «наб’єте руку», залишати по 1-1,5 сантиметра на запас з кожної сторони. Віконне скло потрібно ретельно очистити від забруднень. Для цього використовуємо миючі засоби. Процедуру для більшого ефекту краще повторити 2-3 рази. Далі змочіть очищену поверхню вікна мильним розчином, а з плівки видаліть захисний шар, який монтажники називають «лайнер». Мильним розчином з пульверизатора змочіть іплівку, щоб на якийсь час нейтралізувати її здатність до наклеювання, щоб плівка не прилипала мимоволі до скла. Починаючи з верхньої частини вікна обережно прикладіть плівку до скла і долонею розгладьте поверхню, переконавшись, що плівка лягла на всю поверхню вікна. Гумовим шпателем від центру до країв розгладжуйте плівку, видаляючи з-під неї вологу та повітря.
Звичайно ж, не варто зупинятися тільки на послугах з поклейки плівки на вікна. Асортимент послуг потрібно розширювати або в напрямку інших послуг з ремонту, або розширювати наданням, наприклад клінінгових послуг. Удачі!